Nuffnang Ads

Tuesday, August 12, 2014

Mainan anak murah

Sejak Mr DIY bukak kat Aeon Au2, aku jadik pengunjung setia sebab mainan kat situ boleh tahan murah2.
Banyak jugak mainan Comel aku beli last situ & dorang takkan restock kalo dah habis. Jadik aku rajin singgah sana & kali ada mainan yang menarik jek, mesti aku beli.

Tadi pun aku singgah sana dengan Comel & beli bende alah nih. Memang aku & Comel berkenan sangat dengan bende nih, kat Ikea & baby expo ada jual tapi mahal. Yang nih murah RM22.90 jek & size dia kecik sikit dari biasa.


Dulu pun aku ada beli Lego imitation untuk anak tiri, model trak bomba saiz sederhana besar, tengok quality dia boleh tahan jugak. Sekarang dah lama takde dah, kan dia takkan restock. Tapi ada set2 lain, tapi brand lain. Aku suspek kilang yang sama cuma brand jek lain2.

Aku berkenan battle ship, baca review pun nampak macam boleh tahan jek, cuma parts yang panjang tu katanya susah sikit nak bagi rapat. Tengok la macam mana, ada rezeki tu ada la. Owh, harga dia RM75.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...