Nuffnang Ads

Saturday, May 27, 2017

Kemenangan demi kemenangan... ewah πŸ˜…

Antara kemenangan akak hasil menceburi bidang pertandingan & kuiz 😁

Sejak akak keje kat KL tahun 2004, akak aktif masuk pertandingan dalam majalah, isi borang kat pasaraya & kemudian social media bila instagram & facebook semakin popular. Ada jugak aku join kuiz kat events, pertandingan anjuran ofis, etc. Sebab aku suka menang hadiah πŸ˜…

Kenapa kena tunggu dok KL baru aktif? Sebab hadiah semua kena pickup kat KL, gituuu...

Setakat nih macam2 aku dah menang, vouchers, hamper makanan, hamper toiletries, mekap, skincare, kasut, buku, plushies & macam2 lagi.

Kenangan paling besh bila dapat kasut Melissa + Karl Lagerfeld yang bernilai RM600+ sebab bende alah tu letak kat kaki tapi mahal giller kan, imo.

Kenangan paling tak besh adalah kena tipu slimming centre kunun aku menang satu session padahal nak pengaruh soh beli satu pakej. Tu memang aku hangen, terus aku tanak amik apa2 dari dorang.

Aku berazam untuk menang hadiah yang lebih besar & lebih lumayan seperti kereta & rumah, hehehe... amiin... Akak janji kalo akak menang rumah, akak buat housewarming untuk semua friends ada dalam ig & fb akak nih, insyaa Allah 😘😘😘

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...