Nuffnang Ads

Saturday, July 25, 2015

Beg raya

Tahun nih aku tak beli pon kasut & beg raya untuk diri sendiri. Sebabnya tahun nih dah berkenan kat beg Carlo Rino kaler biru nih. Tapi jual online jek & sebab aku tak penah pegang bende alah nih, rasa berbelah bagi pulak nak membeli. 

Ada jugak jalan2 carik handbag, kasut kendian la bila dah dapat beg, tapi satu pon x berkenan, kalo berkenan pon mahal giller ๐Ÿ˜…

Ciri2 beg pilihan:
Keler - biru turquoise 
Saiz - beso, bleh isi 'barang sendiri' & botol susu anak
Tali - mesti bleh crossbody, dengan erti kata lain bleh silang badan kang senang nak dukung anak

Hamboih... memilih... 

Pastu kan, 2 malam sblom raya, terjatuh pulak dalam longkang depan  rumah, dah luka kaki. Jawabnya takyah la berangan nak pakai kasut bertutup, pakai jek la sandal Giant tu sebab elok2 luka kat bhgn expose tu, adoi la, haha. 

Mungkin ada orang tanya, perlu ke nak kasut beg baju raya baru bagai? Tak perlu pon sebenarnya, kalo dalam wardrobe ada lagi yang blom pakai atau sekali dua pakai, elok lagi & mengikut kaler tema. Kaler tema pulak jadik mangsa ๐Ÿ˜…

Tahun depan kena prepare elok2 sket, tahun depan jugak ramai sedara mara balik JB, meriah lagi la tahun depan, insyaa Allah. Baju raya untuk mak aku beli salah label saiz da, nasib baik la koleksi baju kurung mak banyak. Ui koleksi dia banyak, kalah aku yang keje gomen nih. 

Apa2 pon anak jugak yang bergaya lebih, macam biasa la. Maknya dapat mekap sblom keluar rumah tu kira dah bersyukur la, dapat selfie sket & upload nih-la-muka-aku-di-pagi-raya-lepas-ni-tatau-ape-rupa-huhu. Tau jek la kang salam2 laga2 pipi, makan minum, anak tepuk2 muka, tudung pon nasib baik la jenis sarung jek, kalo senget pon orang ingat fesyen, haha. 

Itu la, nak beli ke tidak beg nih. Harap2 da abes stok la kan, haha ๐Ÿ˜…

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...