Nuffnang Ads

Monday, November 17, 2014

Boleh ke buat campur dalam susu

Tadi tanya doktor, boleh bagi ke ubat dalam susu. Katanya bagi direct terus, muka dia macam pelik jek.

Balik tu, macam biasa aku rasa la ubat tu dulu, tak sedap. Alangkan ubat yang manis2 sedap pon anak aku boleh muntah, nih kan pulak jenis rasa pahit2 menyengit wpun ada sikit2 macam fanta. Sib baik 3.5ml jek, boh jek la dalam susu.

Alhamdulillah, tengok tadi dia kahak cair dah. Kalo tak kesian pulak dia batuk2 tapi kahak takmo keluar. Lenguh dah aku nak menepuk dia, haha. Tapi sedap kot dia kene tepuk, esek bangun tido lambat jek, sedap betul tido.

Comel macam biasa la, mengah pon mengah jugak, tapi aktif kemain. Aku simpan mainan lasak2, bagi buku & tea party set jek. Doktor pon tak percaya dia astma, haha, adoi la anak.

Kawan2 & sedara mara, tolong doakan anak saya sihat ya. Jaga2 juga yer, doktor kata musim astma sekarang nih.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...