Nuffnang Ads

Tuesday, June 14, 2016

Shopping di AEON

Aku paling suka tengok iklan raya, yang epic macam Petronas, maxis pon besh. Latest nih Aeon, comel jek Nek Wan nih, teringat mak aku, huhu...

Cakap pasal Aeon nih, aku memang tiap2 tahun shopping raya kat AEON sejak 2009. Kalo sebelum tu aku pegi Jusco Wangsa Maju, tapi tak la sekerap kat AU2 nih, lagipun AU2 lagi besh, macam2 ada. Sebab dekat dengan rumah, jalan rumah-ofis mesti lalu Jusco AU2, tu yang sebelum balik rumah singgah dulu berjalan.

Bila dah pindah rumah pon Aeon AU2 jadik tempat shopping lepas keje, bawak baby pon takde masalah sebab tempat dia selesa untuk bawak baby. Parking luas untuk sorong stroller, ada baby room untuk breastfeed & tukar lampin anak. Pak guard pon bagus, nampak kita bawak banyak barang & dengan stroller baby cepat jek datang tolong punggah barang masuk boot kereta.

Hari Sabtu ada pasar malam, park dalam Aeon & pegi pasar malam, parking pon murah pastu convenient untuk anak kecik kang nak singgah toilet ke, baby room ke.

Kalo dulu beli baju anak kat JBaby, sekarang dah beso sikit beli kat JKids pulak. Memang cantik2, banyak pilihan cuma kena pegi awal la kang susah nak dapat saiz pulak sebab laku.

Anak aku pon pandai dah, tengok building nih dari tepi jalan pon dah suka. Tempat fav dia Sushi King, Kidzoona, pets section Jusco & TGV, eksaited kalah maknya.

#ceriaaidilfitriaeon

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...