Nuffnang Ads

Saturday, September 13, 2014

Obat untuk tumit merekah

This really works!

Mula2 macam tak percaya, tapi nak cuba jugak sebab tumit nih dah merekah2 macam rock formation kat batu caves.

Aku buat 2x sukatan sebab bekas besar, tapi cukup untuk tenggelam tapak kaki, tak perlu rendam satu kaki sampai buku lali, I'll tell you why.

Lepas 10 minit tu, kaki aku kedut2 mengecut. Ada bau cuka tapi diatasi dengan bau listerine & tingling sensation, sebab tu jangan rendam satu kaki takut pedih pulak.

Bahagian tapak kaki yang kering tu rasa tebal semacam. Aku cuba gosok dengan shower mittens, tapi takde kesan. Aku cuba garu2 pulak tapak kaki dengan kuku, waaah banyaknya sel2 kulit mati bawah kuku! Gro-ooooo-ss~~~

Terus aku capai foot file, gosok punya gosok, haaa kau amik sel2 kulit mati setimbun macam garam kasar. Puas hati, puas hati sangat2!

Cuba la, pasti berhasil. Wpun tumit blom lagi selembut sutera, tapi much much better than before.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...