Nuffnang Ads

Wednesday, September 10, 2014

Dupe review: Potato chips

Dalam banyak2 kerepek kentang atau potato chip, yang pasti aku suka adalah dari Mr Potato, yang dalam beg tu ya. Yang dalam can tu, yang serupa Pringles tu aku kurang sikit. 

Sebenarnya aku dulu suka sangat Pringles, sour cream & onion. Seminggu satu can, haha. Tapi cukup satu masa aku tetiba kesedaran status halal, terus rasa was2. Tapi bila dah dapat cop halal Jakim, aku makan balik, tapi tak sesedap dulu la. Hnnn, I wonder... 

So sekarang aku suka potato chip yang dalam beg tu, brand Mr Potato sebab tebal. Brand lain nipis2 berminyak, aku tak minat, senang hancur & serbuk perasa lekat kat celah2 rekahan, berasa sangat.
Tadi aku singgah Giant. Aku terperasan brand nih, First Choice, Giant punya. Harga pun murah RM1.99 untuk 60g. Aku beli sepaket perasa bbq, cuba dulu. 


Hasilnya, sedap, rangup & tebal. Macam Mr Potato la. Perasa bbq tak pedas, hampir takde chips yang pecah. Chips saiz besar boleh tahan banyak, diameter 3 ruas jari. Kecik2 sikit jek. Boleh la beli brand nih jek pasnie, recommended. 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...